Oficjalny Serwis Miasta Wałbrzycha
Published on Oficjalny Serwis Miasta Wałbrzycha (https://um.walbrzych.pl)

Accueil > Poznaj Wałbrzych > Organizacje pozarządowe > Wałbrzyska Rada Seniorów

Wałbrzych, 22 lutego 2019 r.

OGŁOSZENIE
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

Działając na podstawie § 11 ust. 3 Uchwały Nr XV/210/2015 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 26 listopada 2015 r. w sprawie powołania Wałbrzyskiej Rady Seniorów oraz nadania jej Statutu (Dz.Urz.Woj.Doln.z 2015r., poz. 5457), zmienionej Uchwałą Nr XVII/259/16 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 28 stycznia 2016 r. (Dz.Urz.Woj.Doln. z 2016 r., poz. 551),

Prezydent Miasta Wałbrzycha ogłasza nabór 5 kandydatów na członków Wałbrzyskiej Rady Seniorów na 3-letnią kadencję, obejmującą lata 2019 – 2022.

Prezydent Miasta Wałbrzycha zaprasza podmioty wymienione w art. 5c ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2018 r., poz. 994 ze zm.) do zgłaszania kandydatów na członków Wałbrzyskiej Rady Seniorów.
W skład Wałbrzyskiej Rady Seniorów wchodzi 5 przedstawicieli Prezydenta Miasta Wałbrzycha, 5 przedstawicieli Rady Miejskiej Wałbrzycha, 5 przedstawicieli osób starszych oraz przedstawicieli podmiotów działających na rzecz osób starszych, w szczególności przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów prowadzących uniwersytety trzeciego wieku, działających na terenie miasta Wałbrzycha.

Termin składania kart zgłoszeniowych i zasady naboru:
Zgłoszenie kandydata należy dokonać w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia, tj. do dnia 11 marca 2019 roku w formie pisemnej na Karcie zgłoszeniowej będącej załącznikiem do ogłoszenia.
Zgłoszenie kandydata należy dokonać za posrednictwem urzędu pocztowego lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, ul. Sienkiewicza 6-8, 58-300 Wałbrzych w terminie do dnia 11 marca 2019 roku.
W przypadku drogi pocztowej decyduje data wpływu zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta. Zgłoszenie niekompletne lub złożone po terminie nie będzie rozpatrywane.
Każdy podmiot/organizacja może dokonać zgłoszenia tylko jednego kandydata.
Listę imienną osób, których kandydatury zostały zgłoszone z nazwą zgłaszającego środowiska senioralnego, z krótkim opisem doświadczenia i kompetencji każdego kandydata na członka Rady Seniorów, podaje się do publicznej wiadomości.
W terminie 7 dni od dnia opublikowania listy Prezydent Miasta Wałbrzycha zarządza głosowanie. Środowiska senioralne głosują pisemnie na dwóch kandydatów. Szczegółowe informacje w sprawie głosowania na wskazanych kandydatów określi wydane ogłoszenie.

Ogłoszenie podlega publikacji na tablicy ołoszeń w siedzibie – Biura Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego www.um.walbvrzych.pl w zakładce: organizacje pozarządowe i w BIP – Ogłoszenia i Obwieszczenia.
Szczegółowych informacji udziela Halina Sawicka - Kierownik Biura Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1, pok. nr 6, tel. 74 66 55 117 lub 74 66 55 157.

Nabór kandydatów na członków Rady Seniorów
Kandydatury na członków Rady Seniorów
Głosowanie na kandydatów do Rady Seniorów
Wyniki głosowania do Rady Seniorów
Zarządzenie o powołaniu Rady Seniorów 2019-2022
Ogłoszenie Prezydenta Miasta Wałbrzycha
Tweet [1]

URL source: https://um.walbrzych.pl/fr/node/232

Liens
[1] https://twitter.com/share?ref_src=twsrc%5Etfw